Jak kupować na bazarze Multi-Kulti?
Szybko, łatwo, przyjemnie i przez 24 godziny na dobę :)
Logowanie / Rejestracja
Żeby u nas kupować, nie musisz być zarejestrowanym
użytkownikiem. Polecamy jednak rejestrację i założenie konta – wtedy zakupy
będą szybsze. Przy każdym kolejnym korzystaniu ze sklepu wystarczy wtedy, że
podasz swój e-mail i hasło. Wszelkie dane podane podczas Rejestracji możesz
później zmieniać.
Zarówno założenie konta (Rejestracja), jak i podanie swoich
danych do wysyłki oznaczają akceptację Regulaminu sklepu przez Użytkownika.
W formularzu podajesz swoje dane, które będą potrzebne do
wysyłki zakupionych przez Ciebie przedmiotów (imię, nazwisko, adres, adres
e-mail, opcjonalnie telefon i ewentualnie inny adres wysyłki). Poprawne
podanie działającego adresu e-mail jest bardzo ważne – na ten adres dostaniesz
prośbę o potwierdzenie Rejestracji i Zakupów, oraz link aktywacyjny.
Pamiętaj, aby podać dokładne dane adresowe – dzięki temu
będziesz mieć pewność, że zakupione przedmioty do Ciebie dotrą.
Dane podawane przy zakupach i rejestracji muszą być zgodne z
prawdą. Musisz mieć ukończone 18 lat, lub mieć zgodę rodzica lub opiekuna
prawnego na rejestrację lub zakupy w serwisie.
Jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem i masz problem z
logowaniem? Przyczyn może być kilka:
- Twoje konto jeszcze nie jest aktywne. Pamiętaj, aby odebrać
email aktywacyjny i wykonać zawarte w nim instrukcje.
- Jeżeli pojawia się komunikat „Błąd logowania użytkownika”
oznacza to, że podane e-mail i hasło nie pasują do siebie. Można wygenerować
nowe hasło, wystarczy, że skorzystasz z formularza i w okienku na stronie z komunikatem wpiszesz swój e-mail użyty
podczas rejestracji konta. Odbierz e-mail i wykonaj zawarte w nim instrukcje.
- Sprawdź czy na klawiaturze nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock
- Jeżeli pomimo wykonania powyższych czynności nadal nie możesz się zalogować,
skontaktuj się z nami.
Zakupy
Staramy się, aby zdjęcia oraz opis każdego z przedmiotów
były bardzo dokładne. Zapoznaj się z nimi, a jeśli masz jakiekolwiek pytania, potrzebujesz dodatkowych zdjęć lub wymiarów,
napisz do nas.
Przy wypełnianiu formularzy związanych z zakupami, możesz
wybrać sposób płatności (przelew), oraz sposób wysyłki
(przesyłka priorytetowa lub wartościowa). Kiedy już zakończysz całą procedurę zakupów, na podany przez
Ciebie adres e-mail dostaniesz wiadomość z prośbą o potwierdzenie zamówienia, podsumowaniem zakupów i danymi do
przelewu. Na opłacenie zamówienia masz 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie
anulowane.
Uważamy, że każdy problem da się rozwiązać, więc jeśli masz
jakieś pytania, zastrzeżenia lub uwagi, chcesz indywidualnie dopasować długość naszyjnika bądź bransoletki –
napisz do nas.
Życzymy owocnych zakupów!
Adres do zwrotów / reklamacji:
Anna Kaszkin
ul. Sady Żoliborskie 9 m.30
01-772 Warszawa