zaawansowane

Chcesz wiedzieć, co nowego? Zapisz się!

Aby zapisać się do newslettera, potwierdź że nie jesteś robotem



Boho Etno, Hamsa, Biżuteria etniczna, Biżuteria orientalna, Biżuteria srebrna, Biżuteria męska, Bransoletki męskie, Wnętrza boho, Poduszki ozdobne, Biżuteria hand made, Kolczyki ręcznie robione, Biżuteria z turkusu, Biżuteria labradoryt, Lapis lazuli, Naszyjniki korale, Wisiorki srebrne, Korale, Amulety i talizmany, Styl orientalny, Styl etno, Kolczyki etniczne, Kolczyki orientalne, Duże kolczyki, Srebrne kolczyki, Bransoletki etno, Poduszki dekoracyjne Bransoletki z kamieni ,

Bazar w VaranasiJak kupować na bazarze Multi-Kulti?

Szybko, łatwo, przyjemnie i przez 24 godziny na dobę :) 

Logowanie / Rejestracja

Żeby u nas kupować, nie musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. Polecamy jednak rejestrację i założenie konta – wtedy zakupy będą szybsze. Przy każdym kolejnym korzystaniu ze sklepu wystarczy wtedy, że podasz swój e-mail i hasło. Wszelkie dane podane podczas Rejestracji możesz później zmieniać. 

Zarówno założenie konta (Rejestracja), jak i podanie swoich danych do wysyłki oznaczają akceptację Regulaminu sklepu przez Użytkownika.

W formularzu podajesz swoje dane, które będą potrzebne do wysyłki zakupionych przez Ciebie przedmiotów (imię, nazwisko, adres, adres e-mail, opcjonalnie telefon i ewentualnie inny adres wysyłki). Poprawne podanie działającego adresu e-mail jest bardzo ważne – na ten adres dostaniesz prośbę o potwierdzenie Rejestracji i Zakupów, oraz link aktywacyjny.
 
Pamiętaj, aby podać dokładne dane adresowe – dzięki temu będziesz mieć pewność, że zakupione przedmioty do Ciebie dotrą.
Dane podawane przy zakupach i rejestracji muszą być zgodne z prawdą. Musisz mieć ukończone 18 lat, lub mieć zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na rejestrację lub zakupy w serwisie.

Jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem i masz problem z logowaniem? Przyczyn może być kilka:
  • Twoje konto jeszcze nie jest aktywne. Pamiętaj, aby odebrać email aktywacyjny i wykonać zawarte w nim instrukcje. 
  • Jeżeli pojawia się komunikat „Błąd logowania użytkownika” oznacza to, że podane e-mail i hasło nie pasują do siebie. Można wygenerować nowe hasło, wystarczy, że skorzystasz z formularza  i w okienku na stronie z komunikatem wpiszesz swój e-mail użyty podczas rejestracji konta. Odbierz e-mail i wykonaj zawarte w nim instrukcje.
  • Sprawdź czy na klawiaturze nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock
  • Jeżeli pomimo wykonania powyższych czynności nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami.
Zakupy

Staramy się, aby zdjęcia oraz opis każdego z przedmiotów były bardzo dokładne. Zapoznaj się z nimi, a jeśli masz jakiekolwiek pytania, potrzebujesz dodatkowych zdjęć lub wymiarów, napisz do nas.
Przy wypełnianiu formularzy związanych z zakupami, możesz wybrać sposób płatności (przelew), oraz sposób wysyłki (przesyłka priorytetowa lub wartościowa). Kiedy już zakończysz całą procedurę zakupów, na podany przez Ciebie adres e-mail dostaniesz wiadomość z prośbą o potwierdzenie zamówienia, podsumowaniem zakupów i danymi do przelewu. Na opłacenie zamówienia masz 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

 
Uważamy, że każdy problem da się rozwiązać, więc jeśli masz jakieś pytania, zastrzeżenia lub uwagi, chcesz indywidualnie dopasować długość naszyjnika bądź bransoletki – napisz do nas.
 
Życzymy owocnych zakupów!


Adres do zwrotów / reklamacji:

Anna Kaszkin
ul. Sady Żoliborskie 9 m.30
01-772 Warszawa
Ładowanie...

Wiele stron internetowych, także nasz sklep, korzysta z cookies (ciasteczek). Służą one m.in. do tego by się zalogować lub zapamiętać koszyk. Jeżeli będziesz dalej korzystał ze sklepu bez zmiany ustawień przeglądarki będzie to oznaczało, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie. Polityka Prywatności

Zamknij